Hejhej!
Ang. anslaget från 07 lite längre upp på sidan.
Vet ni om priserna hos Aparne är de samma? Hade vart trevligt med lite färska offerter.
Hur många procent lämnar dem om man är upsweden-medlem, 10?
Ha det!
Fredrik
Priser på upptryckning av CDModerator: Crew
11 inlägg • Sida 1 av 1
Priser på upptryckning av CDHejhej!
Ang. anslaget från 07 lite längre upp på sidan. Vet ni om priserna hos Aparne är de samma? Hade vart trevligt med lite färska offerter. Hur många procent lämnar dem om man är upsweden-medlem, 10? Ha det! Fredrik
Re: Priser på upptryckning av CDHej Fredrik
Vi håller på att omförhandlar och ser över tryckpriserna.
Re: Priser på upptryckning av CDhej, jag vill bara säga att offerterna från Aparne är fortfarande detsamma.
DVS, jag behöver inte göra en edit varje år, men de priser gäller fortfarande. Men som Gustav säger, så tittar vi på andra intressanta möjligheter.
Re: Priser på upptryckning av CDTack för svar!
När ungefär tror ni att det finns nya alternativ? Tror vi behöver få iväg vår order senast sista veckan i mars... / Fredrik
Re: Priser på upptryckning av CDOj, svårt att säga...
Men för egen erfarenhet kan jag säga att sådana ramavtal brukar vara lite komplexa, och kan ta lite tid att få klartecken och en bra arbetsflöde... Men slutet på Mars låter mer än rimligt! Obs: vi söker en samarbetspartner på flera planer, som innebär inte bara tryck på CD men även Merchandise. Det kan innebära att vissa grejer blir lite dyrare än våra nuvarande deal, men vi får flera val.
Re: Priser på upptryckning av CDÄr det inte Polintacd som gäller nu?
Re: Priser på upptryckning av CDDet hade vart mkt trevligt om det var Polinta. De har ett fint utbud!
Re: Priser på upptryckning av CDDet är polinta, och vi kommer att publicera en prislista alldeles strax!
hälsningar Johan
Re: Priser på upptryckning av CDGreat =) Jag har dock hunnit slänga iväg en order dit redan, men de är billiga ändå =)
Re: Priser på upptryckning av CDNågot nytt ang polinta?
Det börjar närmar sig order för oss...
Re: Priser på upptryckning av CDJag uppgav bara upsweden då jag beställde, fick väl 300kr billigare eller ngt
Fick bild idag på det trycka, så skickas imorgon. Tog två veckor att bli klart.
11 inlägg • Sida 1 av 1